Перейти до вмісту

Магістерські програми

Етапи вступу

До уваги абітурієнтів, які вступають на ОС магістра!!!

30.08.22 о 14. 00 відбудеться консультація з фахового іспиту для спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація. Місце проведнення Google meet за посиланням.

Приєднатися через Google Meet
meet.google.com/ixs-fezw-trq

Дати етапів вступу

Для вступників на основі базової та повної вищої освіти денної та заочної форми навчання.

Етапи вступу Дати
Реєстрація електронного кабінету
1 липня
Проведення співбесіди, фахові іспити
17 липня - 28 липня (включно)
Проведення фахових іспитів виключно на контракт
31 липня - 18:00 14 серпня
Реєстрація електронних заяв
31 липня - 18:00 21 серпня
Оприлюднення списків осіб, рекомендованих до зарахування на бюджет
не пізніше 26 серпня
Подача документів для виконання вимог для зарахування на бюджет
до 18:00 29 серпня
Надання рекомендацій для зарахування на контракт
не раніше 30 серпня
Зарахування на бюджет
31 серпня
Зарахування на контракт
не пізніше ніж 30 вересня

Реєстрація вступників для складання ЄВІ з іноземної мови

Документи, які необхідно надіслати на адресу [email protected] для дистанційної реєстрації на єдиний вступний іспит з іноземної мови ЄВІ:

До заяви-анкети вступник додає:

  • копію документа, що посвідчує особу;
  • фотокартку 3х4 для документів (у форматі jpeg і не більше 1 Мб);
  • копію облікової картки платника податків;
  • копію документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках).

Звертаємо увагу: вступні випробування проводитимуться в Києві та в усіх обласних центрах країни (крім Донецька і Луганська). У Донецькій та Луганській областях працюватимуть пункти у Слов’янську, Маріуполі та Сєвєродонецьку. Для проведення ЄВІ з англійської мови додатково діятимуть пункти тестування у Білій Церкві, Кременчуку, Кривому Розі, Мелітополі та Умані.

Електронні заяви

Для участі у конкурсному відборі на ОС Магістра необхідно подати електронну заяву.

Абітурієнти для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра, магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за всіма спеціальностями, зазначеними у додатку 6 Правил прийому, подають заяви в електронній формі на сайті https://cabinet.edbo.gov.ua/login

Абітурієнти подають заяви в паперовій формі в таких випадках:

– для реалізації права на вступ за результатами вступного іспиту з іноземної мови та/або квотою для іноземців;
– для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти;
– за наявності розбіжностей в даних вступника в Єдиній базі (прізвище, імʼя, по батькові, дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ;
– у разі подання іноземного документа про освіту;
– у разі подання заяви іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;
– у разі подання документа про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ, інформація про який відсутня в ЄДЕБО ;
– у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів;
– у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою Приймальної комісії.

Вступники на навчання для здобуття ступеня магістра на основі повної загальної середньої освіти можуть подати до п’яти заяв на місця державного замовлення. Подання заяв на конкурсні пропозиції для участі в конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб не обмежується.

Реєстрація електронних кабінетів

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Результати фахових іспитів 2023

Прийом заяв та документів

Перелік необхідних документів для зарахування:

  • Диплом про раніше здобутий ступінь освіти;
  • Додаток до диплому;
  • Фото 3х4 – 4 шт;
  • Копію ID – картки або паспорта;
  • Копія довідки про реєстрацію місця проживання, якщо ID картка;
  • Копію ідентифікаційного коду;
  • Документ про перебування на обліку як військовозобов’язаний/призовник (для хлопців);
  • Довідка 086 та флюорографія (для тих, хто буде проживати у гуртожитку);
  • Заповнити Google форму Анкета студента на сайті НАОМА;
  • Для виконання вимог на зарахування у разі подання документів з накладанням цифрового підпису, потрібно заповнити анкету за посиланням;
  • Договір про навчання можна скачати за посиланням

Для укладання договору про надання освітніх послуг (для навчання на умовах контракту) потрібні наступні документи:

  • Копія ID – картки або копія 1,2, 10 сторінки паспорта замовника та одержувача освітніх послуг;
  • Копія довідки про реєстрацію місця проживання, якщо ID картка;
  • Копію ідентифікаційного коду замовника та одержувача освітніх послуг;
  • Квитанція про оплату;
  • Заява на вступ на ім’я ректора НАОМА.

Накази на зарахування 2022

Приймальна комісія
Графік роботи

 

пн – пт – 10:00 – 17:00

сб – нд – вихідні