Перейти до вмісту

З 05 по 12 вересня 2024 року в просторі Художнього музею НАОМА відкрито виставку творчих робіт претендентів на вступ до НАОМА для здобуття ступеня доктора мистецтва

З 05 по 12 вересня 2024 року в просторі Художнього музею Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури відкрито виставку творчих робіт претендентів на вступ до  НАОМА для здобуття ступеня доктора мистецтва.

На відкритті виставки ректор Олександр Цугорка, в. о. декана факультету образотворчого мистецтва та реставрації Ігор Мельничук, в.о. проректорки з наукової роботи Олена Кашшай заслухали теми проектів усіх вступників.

Дослідницькі пропозиції та проєкти підготували
скульптори Дмитро Войтович,  Артем Чуєнко, Олег Кордул;
художники Ярослав Леонець, Ігор Канівець, Олександр Антонюк, Тарас Бондаренко,  художниця Єлизавета Державицька.

Виставкову залу Художнього музею наповнили скульптурні роботи розширеного проєкту Д. Войтовича «Первісні», що висвітлюють тему внутрішнього мовчання.

Поряд розташувалися вдумливі скульптури та рисунки А. Чуєнка.

Живописне панно Т. Бондаренка «Символізм в гармонії кольору та звуку» поєднало радість життя і трагізм в симфонії подій сьогодення.

Пошуки нових форм у барвистому серпанку чистих кольорів представив
Я. Леонець роботами «Тихе протистояння», «Рідні стіни», «Молитва» та ін., що відображають миті буденного життя в прагненні затишку та вивільнені внутрішнього супротиву.

О. Антонюк презентував серію робіт про вимушений досвід війни: «Сьогодні снився Маріуполь»,  «Сад пам’яті»,  «Незламний» й ін.

Скульптури О. Кордула делікатно вписалися в загальну експозицію, де автор також надав документацію виконаних ним знакових монументальних проєктів.

Серія офортів І. Канівця відображає гострі моменти з життя художника, де страшні наслідки повномасштабного вторгнення рф на територію України застигли в деструктивних символах і знаках чорно-білих робіт.

Способом наївного малюнка та серією з макетів пошкоджених будівель
Є. Державицька спробувала передати трагедію війни дитячими очима.
Запрошуємо на перегляд.