Протягом 26-27 червня 2025 року відбулися захисти кваліфікаційних бакалаврських робіт за ОПП «Графіка вільна, оформлення та ілюстрація книги». Представлені твори продемонстрували високий художній рівень, майстерність виконання, глибоке осмислення та актуальність обраних тем.
За майстернею книжкової графіки були розглянуті роботи:
Бойко Владлен: «Художнє оформлення та ілюстрації до твору Льюїса Керролла «Аліса в Задзеркаллі» (керівник: професор Галинська Г.І.);
Глушко Альбіна: «Художнє оформлення та ілюстрації до української народної казки «Летючий корабель» (керівник: професор Галинська Г.І.);
Горбатова Анна: «Художнє оформлення та ілюстрації до твору Емми Андрієвської «Джалапіта» (керівник: професор Галинська Г.І.);
Довбенко Анна: «Художнє оформлення та ілюстрації до твору Отфріда Пройслера «Крабат» (керівник: професор Галинська Г.І.);
Лазар Варвара: «Художнє оформлення та ілюстрації до твору Ярослави Литвин «Чуп-Чуп чорного ліхтарика» (керівник: ст. викладач Грищенко О.В. );
Овсяннікова Марія: «Художнє оформлення та ілюстрації до української народної казки «Дерево до неба» (керівник: професор Галинська Г.І.);
Столярчук Марта: «Художнє оформлення та ілюстрації до твору Рея Бредбері «Кульбабове вино» (керівник: професор Галинська Г.І.);
Усачова Альбіна: «Художнє оформлення та ілюстрації до твору Роберта Луїса Стівенсона «Острів скарбів» (керівник: професор Галинська Г.І.);
Федосенко Вікторія: «Художнє оформлення та ілюстрації до твору Інни Данилюк «Пірнути в Київське море» (керівник: професор Галинська Г.І.).
Майстерня вільної (станкової) графіки:
Барчук Ольга: «Триптих «Далекий привіт» (керівник: доцент Перевальський В.Є.);
Данильчук Діана: «Квадриптих «Три обличчя гріха» (керівник: професор Чебикін А.В.);
Денисенко Анастасія: «Диптих «Зорепад спогадів» (керівник: викладач Шуліма С.В.);
Дріф Анастасія: «Серія офортів «Природа в міському середовищі» (керівник: ст. викладач Ковач Т.О.);
Єрмаков Ілля: «Серія монохромних ліногравюр «Відбитки війни» (керівник: професор Чебикін А.В.);
Захаров Єгор: «Серія «Троянда світів» (керівник: професор Чебикін А.В.);
Лукашенко Олександра: «Триптих «Шлях» (керівник: ст. викладач Ковач Т.О.);
Любарська Софія: «Графічний ряд до комп’ютерної гри «Соборність. Острів Русанівка» (керівник: професор Чебикін А.В.);
Мисюга Дар’я: «Об’єкт «Жива як образ життя: між пам’яттю і світом» (керівник: викладач Шуліма С.В.);
Назаренко Дар’я: «Триптих «Брудний слід людства» (керівник: професор Чебикін А.В.);
Панасюк Вікторія: «Диптих «Зцілення» (керівник: ст. викладач Ковач Т.О.);
Прокопова Анастасія: «Триптих «Kиїв 044_63.9» (керівник: доцент Кириченко В.М.);
Пруцька Вікторія: «Поліптих «Івана Купала» (керівник: доцент Кириченко В.М.);
Харагай Людмила: «Серія графічних аркушів «Іпостасі» (керівник: професор Чебикін А.В.);
Шаяхметова Юлія: «Поліптих «Що залишилось в руці» (керівник: професор Чебикін А.В.);
Шевчук Андрій: «Поліптих «Німа смерть» (керівник: професор Чебикін А.В.); Шемуда Ольга: «Триптих «Стіни, що памятають» (керівник: доцент Перевальський В.Є.).
За лаконічними назвами студентських творів стоїть тривала і кропітка робота. Серед розкритих концепцій представлені важливі проблеми: дослідження природи гріха через антропоморфні образи, сакральності місця, взаємодії природи з міським ландшафтом, висвітлення блокади Маріуполя, актуалізації історії українських різдвяних свят, позитивного впливу взаємодії із навколишнім середовищем на ментальне здоров’я людини та гейміфікації як копінг-стратегії для подолання апатії та пригніченого емоційного стану, гармонії між духовним і матеріальним світом через образи, екологічної кризи, чутливої взаємодії та особистого звʼязку, оповіді про Київ, народних українських традицій, вимушеного переселення, сакралізації особистого та збереження пам’яті на прикладі речей, які ВПО забрали з собою, збереження пам’яток культурної та архітектурної спадщини.
НАОМА в інтернеті та соцмережах:
Переглядів: 124