роман сергійович адамович

ua/professors/kafedra_stsenograf_ta_ekrannikh_mistetstv/roman_sergyovich_adamovich/photo_1401015217302_%D0%90%D0%94%D0%90%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%A7.jpeg

Заслужений діяч мистецтв України . Численні дипломи та медалі різних вітчизняних і міжнародних кінофестивалів за роботу художника-постановника кінофільмів. А також дипломи за книжкові ілюстрації.

 

Освіта: Всесоюзний державний інститут кінематографії (ВДІК , Москва) 1971, вищі курси перекваліфікації при ВДІКу за спеціальністю «режисура анімаційного кіно».

 

У НАОМА з 1997 р. старший викладач, керівник майстерні художників кіно, кафедра сценографії та екранних мистецтв .

 

Приймав участь у Всесоюзних виставках СРСР, республіканських українських виставках УРСР з 1968 року. Після 1991 року – учасник великої кількості національних міжнародних виставок. Численні персональні виставки в Україні та за кордоном.

 

Творча позиція: Лаконізм при максимальній виразності мінімальними прийомами. Розробка серійних станкових проектів, живописних і графічних серій, а також постановочні роботи в ігрових та анімаційних фільмах.

 

Досягнення: Більше 30-ти картин в якості художника-постановника, а також художника і режисера анімаційного кіно. Художник-постановник фільмів «Товариш небіжчика» , «Тойхтопройшовкрізьвогонь», номінованих на премію «Оскар» від України .

 

Працює в живописі , графіці , кіно , книжкової ілюстрації , театральному мистецтві.

 

Викладає:

НАОМА - майстерня художників кіно.

Київський Національний університет театру, кіно і телебачення - керівник майстерні « режисура анімаційного кіно».

 

 

-                       Які якості Ви цінуєте насамперед у студентах ?

-                       Уміння бачити і аналізувати побачене.

-                       Які принципи Вашого викладання?

-                       Максимальна свобода вираження в межах широкої програми академії.

-                       На Вашу думку , яка роль у сучасному художньому процесі предмета , який Ви викладаєте?

-                       Переклад літературно-драматургічного твору (літературного сценарію) на мову гармонійного візуального ряду світлотональної і кольоротональної композицій, зведених в драматургічну серію «різномонтажних» зображень, що чергуються, попередніх знімальному процесу фільму. Це явище можна назвати образотворчим макетом кінофільму, анімаційного фільму або телефільму .